Dagens citat...

Skicka ett mail i förmiddags där jag bland annat frågade hur läget va, fick de här svaret vid 11-tiden..

"snart är det lunch och sen e dagen nästan slut"

Vilken livsnjutare va?! ;-)

Julmat...

Samma sak varje år,

man ser fram emot julbord och julmat men efter två stycken så är man trött på det.
man tror man kan äta dubbelt så mycket mot vad man brukar göra.
man tror att eftersom man äter så mycket, så kan man dricka mycket.
man äter till bristningsgränsen, men ändå går man på julgodiset 10 minuter efteråt.
man säger att "nästa gång ska jag inte äta så mycket".

men man gör samma sak varje år....



En vanlig förfest...med Jenny!

Jag med kamera i handen och Jenny med vin i blodet brukar på något sätt alltid spåra, så även denna kväll....titta och njut ;-)

Det började med att försöka se "porrig" ut med en flaska


..som sen gick över till en Milda


Sen  kom Lina in i bilden oxå..


Och Fia


och Linda..


Och allihopa...




Fråga mig inte vad som hände här?


Som gick över till det här..


Lina ville oxå va med.. (lägg märket till Linas sett är "snorta"..)


Efter de här la vi ner kameran...

Vem vet?

Såg att det va 8 oktober jag sist skrev/la ut bild...illa.

Det kan va så att det hänt för mycke så tiden inte räcker till,
Det kan va så att det inte hänt något,

Vem vet?

Men ska försöka blir bättre, inte tanken att det här ska va en dagbok, mer ett ställe att lägga upp bilder och händelser som jag tycker är intressanta...

Kommer jag uppdatera varje dag?

Vem vet?

Kommer det hända något som är värt att skriva om här?

Vem vet?

Den som lever får se =)

RSS 2.0