Att säga nej...

Igår satt vi inte ner mycket, tänke skriva ett inlägg när jag kom hem, men det fanns det inte tid för...

Efter jag varit ute och sprungit (eler joggat långsamt!) åkte jag och veckohandlade. Vi försöker va duktiga med det, tjänar en hel del pengar på det i stället för att springa och små hanla hela tiden...
När jag va på väg in i duschen kom Anders hem och ville ha hjälp med att slänga in buskar och grenar i kärran, så då började vi med det.
Sen va det matlagning, biffar (på 1,5kg köttfärs!), pasta och tomatsås...gott gott =)
Tror ni jag somnade gott på kvällen sen?!

Och jag som hade så dåligt samvete över att jag inte hann åka till Conny igår vid halv 7, när skulle jag fått in det?

Det är en sak jag måste bli bättre på, att säga nej. Dygnet har bara 24 timmar. Det vet alla!Det är mycket bättre att säga nej än att säga jag och sen inte komma....Det får va mitt höstlöfte, bli bättre på att säga nej och inte ha dåligt samvete för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0