Cykeltur...

God morgon!

Idag flög vi inte upp ur sängen precis, det känns att man är van att sova lite längre och ta lite "powernaps" på dagarna....men första veckan så här går förvånandsvärt bra ändå. Det är nog mycket tack vare att vi har rätt mycket att göra..

Igår möttes vi (jag, Anders, Fia och Storra) upp utannför Friskis och stack ut och cykla en sväng. Fråga mig inte vart vi cyklade, men jag vet att vi va runt pickesjön, vid ramnasjön, almenäs, kyppe, hässleholmen och trandared....så det blev en sväng =) min ben mår fortfarande sådär...såå jag hamnade lite efter ibland, men dom va så snälla och väntade på mig =)

Jag tror vi gick och la oss vid 22-tiden och stensomnade båda två, som sagt det känns att det är första veckan efter semestern...

Här har vi hela gänget, efter turen (va bara Fia som ville titta in, dom andra va nog för trötta ;-) )


Måste bara visa min bil med cykel på (dom skrattade åt mig, fattar inte varför?!) =)


Mina ljung som jag planterade igår..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0