Den unga överklassen...

Igår kväll efter vi ätit så va Anders så sugen på att spela TV-spel (och det var inte jag) så jag gick upp och kollade på en serie som heter "den unga överklassen". Egentligen inte alls bra, men det är väl alltid så att när man väl börjar titta på ngt så är man fast...?! Den ska i alla fall vara som en dansk version av "the Hills", föredrar helt klart "The Hills" mycket mer, men har man inget annat att titta på....



Innan dess hann jag båda handla och plantera om blommor vid gårdshuset, åååå vad jag önskar man kunde mer om det!!nu är det ju inte lönt att göra så mycket mer, men nästa vår då SKA min gröna fingrar komma fram och vi ska ha en så fin trädgård!!

Hann oxå med ett spinning pass med Fia, kändes helt okej faktiskt!

Idag blir det förhoppningsvis en cykeltur efter jobbet!

jag och Fia dansar fågeldansen i husvagnen


Efter ytterligare alkohol i kroppen


Sommarens dricka är helt klart: Aurora

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0