Dubbla pass..

Tyvärr fick jag svälja min stolthet igår och köpa ett nytt kort....

Jag tränar alltid med Fia och hennes kort är giltigt ett halvår till, så mitt alternativ va att köpa på ett annat ställe och träna ensam eller köpa ett halvår på Friskis och sen byta ihop med Fia, jag valde det andra. Sen har Anders lovat att hjälpa mig med gymmet nu oxå...

Jag gick i alla fall dit, rätt irriterad och skulle köpa nytt. Då är det bla min förra hemkunskapslärare som står där och alla är SUPER trevliga!Jag frågar om jag kan få boka ett pass lite tidigare än de sista platserna släpps och det är absolut inga problem!!

Jag kollade även upp lite andra gym, och okej att Friskis är billigast och man kan tycka att man "får vad man betalar för", men vad jag såg fanns det ingen som hade så mycket pass som Friskis har....

Tycka vad man vill, men så blev det =)

Igår va vi faktiskt så duktiga så vi körde först ett spinning pass, efter det gick vi på ett skivstång!Helt underbart!!Jag tycker verkligen att det är kul att träna, älskar känsla av att ta ut sig så mycket man kan, pressa kroppen, se förbättrningar och känslan efteråt!!

När jag kom hem gjorde jag en god tonfiskröra med ägg, super lätt att göra och god att äta, rekomenderas!!

Idag har vi haft lite problem med internet här på jobbet, då märker man verkligen hur sårbara man är!Vi kan inte göra någonting utan telefoner och internet, kommer inte ens in på vår server...

Så från att ha varit en övergående fluga, har det blivit ngt vi inte kan leva utan...

Kommentarer
Postat av: Sara

Mmm.. tonfisk... ^^ Var kan man hitta ett bra recept på den där röran med ägg? Låter MYCKET mumsigt!

2010-08-13 @ 08:29:35
URL: http://helgur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0