En helg går så fort..

Då va det redan måndag igen..

Tänkte skriva ett inlägg när vi kom hem igår, men blev inte mycket av det....Jag duschade strax innan 18, skulle bara lägga mig i sängen en minut, nästa gång jag öppnar ögonen är klockan 20...! Och jag är fortfarande lika trött...

Vi började dagen med att köra ett stort lass stockar till pappa och Mia, när vi lastat ut dom där åker vi vidare mot farmor och farfar. Där va det full fart hela dagen, vi rensade buskar, fällde träd, krattade och fixade. Jisses va varma vi va!!Vet inte vad jag och Anders tänkte på när vi åker till kusten utan badkläder...!
Men allt löser ju sig =)

Väl hemma stensomnade jag ju som sagt, under tiden hinner Anders resa upp en massa högar hemma hos oss, fixa mossa på taket, sortera upp massa grenar, flytta husvagn m.m. Vet inte var han får all sin ork och energi från?!

Nu är det ny vecka med nya möjligheter, på fredag åker jag till Oslo och Lina, längtar såååå mycket =)

Anders och pappa "in action", farfar övervakar =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad gjorde Mia, du och farmor? Bättrade på solbrännan, ja det kan man ju också bli trött av! Älskar dig gumman, Mamma

2010-08-16 @ 12:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0