Får man skylla på semester?

I så fall gör jag det!!
Glömde totalt bort min favorit morbrors födelsedag! (sen att jag kommer till jobbet på måndag, öppnar kalendern och tror att jag har glömt Lindas födelsedag, skickar ett akut SMS till henne och grattar lite sent på födelsedagen, får tillbaka ett SMS där hon tackar, men skriver att hon fyller om om ngn vecka men att hon kan hälsa Claes...det är en annan historia ;-) )

(kan bara tillägga att jag, ska aldrig säga aldrig men det MYCKET SÄLLAN jag glömmer en födelsedag...)

Hoppas, trots min miss, att Claes fick en super födelsedagshelg! GRATTIS!



p.s. nu är du närmare 40 än 30 (om du inte redan hört de?) ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0