Första arbetsdagen snart slut...

...om resten av tiden denna hösten går lika fort som idag så kommer det snart vara jul!!

Dagen har bara sprungit förbi, känns skönt att va igång och vi har mycket att göra! Har inte alls den semester ångesten som jag trodde man skulle ha...
Det känns tvärtom rätt skönt att va igång med vardagen, med träning och allt som hör till.

Fick tyvärr lite ont i benhinnorna igår när vi va ute och sprang =( ska försöka vila dom lite och hoppas att dom bli bättre snabbt!Idag blir det en spin pass med Fia...

Jag kommer säkert att få äta upp det här, men jag måste ändå säga att jag längtar lite efter vinter....Gå till gymmet i sin stora mysiga vinterjacka, alla mysiga stickade tröjor, glögg kvällar, tända ljus, julbak, jushopping och framförallt JULPYNTNING!!
Ser fram emot en mysig jul med min älskling i vårt fina hus =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0