Fredagen den 13:e..

Trotts att jag är ganska så skrockfull av mig så har det gått bra idag, än så länge. Kan vara för att jag inte gjort så många knop ;-)
Efter jobbet gick jag hem till mamma och la mig i soffan, tills Anders kom och hämtade mig, åkte hem och kröp ner i soffan där oxå...hur pallade man festa flera dagar i rad, sov några timmar varje natt och rida en massa hästar och fixa i stall hela dagana för bara några år sedan?!

Nu säger min hjärna till mig att jag borde ta en joggingtur, så se om jag lyssnar på den ;-)

Vi hade i alla fall en toppenkväll igår (som man kanske kan se från förra inlägget?). Först va det grill och så hemma hos oss, sen bar det in på stan och kolla Sven-Ingvars, superkul!

EN tjej dukar TRE killar grillar...


Alla ser sådär glada ut, men alla va väldigt HUNGRIGA =)


Kvällens huvudperson, ödlan..


Anders och Fia innan hemgång...


Måste bara avsluta med att säga att jag har världens bästa vänner!Är så glad att jag har er....


Kom på en sak till, fick en fråga om min tonfisk röra. Den är SUPER enkel att göra, det är bara att blanda ihop följande:
4 kokta ägg (ganska så hårdkokta)
En liten röd lök
1 eller 2 små burkar tonfisk i olja (beroende på hur mycket man tycker om tonfisk ;-) )
1/2 dl lätt majonär
1/2 dl gräddfil
Salt och peppar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0