Friskis & Svettis!

Hade det inte varit så bra priser så hade jag ALDRIG köpt kort där!!

Det började med att Anders skulle gå till gymmet en dag i våras (Anders har tränar där nästan varje dag och har gjort så under en lång tid). Han skulle stämpa in och då har hans kort precis gått ut, har inga pengar med sig utan frågar om han kan få gå in och träna den dagen och sen fylla på kortet igen när han kommer imorgon. Detta gick absolut inte för sig utan villa han träna den dagen så fick han köpa engångs biljett för 50 kronor...hallå eller?!

Idag skulle jag gå in och boka en plats på ett populärt pass, samma sak händer mig, gilltighetstiden på mitt kort gick ut igår. Jag ringer och förklarar och frågar på ett trevligt sätt om hon skulle kunna hjälpa mig att boka en plats åt mig så köper jag ett nytt kort när jag kommer dit idag. Får till svar "nej DU, så funkar det FAKTISKT inte".

När Anders blev så arg på dom så kollade han upp priser på andra gym och det går inte att jämföra med priserna på Friskis. Så han valde att fortsätta.
Sen tränar jag med Fia nästan varje gång jag är där och hennes kort går ut om ett halvår.
Nu är frågan vad jag ska göra?!

Det lutar nog åt att jag får svälja min stolthet och gå dit efter jobbet och köpa det där j*la kortet!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0