Ödet..

Idag va en tidig morgon, va på jobbet för över två timmar sen...mycket att göra och så tänkte jag ju vara ledig i alla fall halva fredagen...

Blev en tidig "sänggång" igår, luften gick lite ur mig så kände att det va lika bra att krypa ner...Jag har alltid varit en väldig förespråkare till ÖDET, jag tror att det finns en mening med allt och att allt händer av en anledning. Ibalnd kan det va svårt att förstå det när det är jobbigt men tänk efter själv. Om man går tillbaka lite och tänker på allt som har hänt så ser man ofta en mening med det, eller hur?
Hade inte jag flyttat dit då, så hade jag inte träffat den, hade jag inte träffat den personen hade jag inte fått den möjligheten osv...

Ibland kan det vara svårt att se det bara, just nu va det lite så. Men det är bara att bita ihop =)

Så längtar jag till helgen, till Oslo, till Winnerbäck, till Melissa Horn, till syster yster och till ikväll när jag får krama min älskling igen =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0