Semester...

Tiden går fort när man har roligt....

Och nu är semestern över =( men känns faktiskt inte så deppigt som jag trodde!!på något sätt känns det skönt att komma tillbaka till jobbet och komma tillbaka till "vanliga" rutiner igen....får se om jag säger det i eftermiddag oxå, men nu känns det så =)

Har varit riktigt dålig på att uppdatera här, trodde inte så många va inne och kollade (vilket är riktigt roligt!!) så nu ska det bli ändring med detta!!

Semestern har varit helt super!!Började med att Lina va på besök, kanon mysigt!!
Sen åkte vi till Varberg, visste inte hur länge vi skulle va där, men blev till slut en och en halv vecka. Varbergstiden avslutades med att Anders åkte hem och Fia och Linda kom ner, vilken helg!!
En tripp till farmor och farfar har jag oxå hunnit med, massa god mat, bad, trädröjning, hopp i studsmatta, glass hann vi med =)
Semestern avslutades med en weekend med min älskling i Köpenhamn, super mysigt!!!
Blev en väldigt kort sammanfattning, men kommer med bilder och mer grundligt sen (ikväll förhoppningsvis)

Nu är det i alla fall jobb som väntar, har massor att ta tag i så det ska bli roligt!

Hoppas alla har haft en lika bra semester som mig?! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0