Träning och nyttig mat...

God morgon!
Idag låg vi och snoosade lite längre än man borde, men vad gör väl det när det är sååå skönt ibland?! =)

Igår blev det först en sväng på gymmet och sen ett intervall spinning pass, det va längesen jag svettades så mycket!!Ett alldeles för jobbigt pass i en alldeles för varm lokal är ingen bra kompination...!!Men kul var det =) Jag tycker verkligen att det är roligt att träna!!Det där med gym är iofs inte riktigt min grej....men att gå på pass!jag gör verkligen inte det för att jag måste utan för att jag tycker det är såååå roligt! =)
Sen blev det tonfiskröra, avokado och melon. Samma sak där, jag äter inte saker för att jag måste, utan för att jag tycker det är såå gott! (tyvärr tycker jag väl att glass och godis är lika gott, men man måste ju få unna sig oxå?! ;-) )

Nu måste jag sätta igång och jobba!Hörs sen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0