Trevliga grannar..

Sitter och kollar datorn lite, fanns inte mycket på TV ikväll...heller...sambon liggen och snarkar sedan länge, trevligt sällskap. Kom hem, åt snabbt, duscha och sen somna han på soffan =(

Idag blev en lång dag på jobbet, mycke som ska fixas innan imorgon. Sen fixade jag några ärenden åt Lina och va inte hemma innan halv 7 tiden...Har ju fortfarnade lite ont i mina benhinnor så tog en promenad, då va typ hela gatan ute. (För de som inte vet så bor vi på en återvändsgata med typ 10 hus, vi bor längt in) Då visade det sig att kanske hälften skulle ha kräftskiva imorgon och vi va jättevälkommna!De gjorde samma sak på midommar och bjöd in oss oxå....Tycka vad man vill om grannar och så, men jag är imponerad...!Så trevlig sak och göra ihop och så snällt att bjuda oss =)
Nu är ju inte jag hemma imån, annars hade vi nog gått dit och hejat i alla fall...men det får väl bli nästa år =)

Nu ska jag oxå krypa ner här i sängen tänkte jag...sov gott!

Vårat hus (fast nu är alla buskar intill huset borta =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0