10 things I hate about you..

Igår efter min och Fias cykletur så körde jag och Molly in Anders till stan. Iförrgår hade jag (enligt jobbarkompisarna) visst lovat att jag skulle baka kladdkaka, när jag då inte hade med mig ngn kladdkaka igår va besvikelsen total =) så igår kväll, stod jag och Molly och bakade, så idag blir dom nöjda här ;-)

När vi hade gjort det hade vi en riktigt tjejkväll, kollade på 10 things I hate about you...den är typ 100 år men fortfarande lika bra =) Molly är iofs bra sällskap, men egentligen ska det ju vara Lina som kollar den filmen med mig...
..men idag kommer hon hem, ska bli såååå mysigt!!

den här scenen gråter vi alltid till..


Nu ska vi jobba undan här, sista dagen innan SEMESTERN =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0