Cykeltur med tjejerna!

Idag va det segt att gå upp, låg nog kvar i sängen i 35 min efter att klockan ringde första gången...! Har iofs en vecka kvar till semester, men de ska bli skönt att få 3 veckor (!) ledigt!!

Igår va en fullspäckad dag, efter jobbet handlade jag, sen målade jag på husvagnen, trodde de skulle ta ngn timma, men allt förberedande tog ju nästan en timma!, men efter lite mer än två timmar va jag tvungen att sluta för då kom tjejerna ut....

Vi stack ut och cyklade, hur mysigt, trevligt som helst!!plus att man fick ett ordentligt träningspass...kan det bli bättre?! Så från och med igår är det ett nytt sätt att umgås, att träna ihop =)
Trots endel prat och skratt cyklade vi på i ett bra tempo och körde över 3 mil på 1h40min...rätt bra om jag får säga det själv =)

Nu ska jag dricka min kopp thé och börja jobba, så hoppas jag att jag piggnar till snart....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0