Festival!

Vi blev inspererade av allt snack ang festivaler nu. Tyvärr har ju Hultsfred blivit inställt, inte för att jag kommer sakna den, men jag vet att det finns många som kommer göra och jag tycker synd som gillar den musiken och bo i ett tält på en lerig mark (oj va gammal jag lät nu ;-).
Dit jag ville komma va iallafall att vi avslutade kvällen med att kolla på filmen "festival". Har inte sett den på hur länge som helst, men den fortfarande lika bra, man blir riktigt glad av den filmen =)



Innan på dagen hann jag med en cykeltur runt sjön, efter det blev det lite matinköp och sen åkte vi och hämtade husvagnen =) alltid lika roligt, nu känns det som semestern är när...ska bli sååå underbart!!

Stor eloge till älsklingen som backade ner husvagnen på vår uppfart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0