Försov oss..

Imorse vaknade jag och kände mig rätt pigg, tyckte de va så skönt att vakna innan klockan och känna sig pigg....så jag kollade på klockan för att se hur länge vi kunde ligga och dra oss... 6.55!!!vi brukar börjar jobba 7.00!!
som tur är så har jag inga bestämda tider, men det blir ändå stressigt när man vaknar så....
Men nu är jag ändå på jobbet med min kopp thé i handen =)

Igår va jag och sprang på Kransmossen, sprang 8,2km och tyckte det gick rätt bra....men de va visst ingen super tid, men jag kämpar på =)

Sen fixade vi lite med husvagnen och medans Anders stannade kvar i garaget så gjorde jag lite pannkakor, riktigt gott blev det om jag får säga det själv ;-)

Avslutar morgonens inlägg med gårdagens (tråkigt) skämt...

Det finns en duktig höjdhoppare som heter Steven Hooker...tänk om jag skulle gifta mig med honom och jag är utomlands, kul för honom att presentera sin flickvän ;-)

"this is my hooker"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0