Helgen...

Känns som det kommer bli sådär med bloggandet nu på semestern, men jag kommer inte med lite uppdateringar lite då och då =)

Om man ska bertätta om helgen med ett ord så är det spontan!
Lina kom hem i fredags så då blev det fredagsmyyyys. Vi va på stan en sväng, sen bjöd mamma på mat och sen blev det film där. Anders grillade med några kompisar och sen stack dom ut och fiskade...Jag och Lina avslutade kvällen pratandes på vår altan, jättemysigt!

Efter många om och men fick vi ett ryck att åka till varberg i lördags em (vi hade först tänkt åka, men det ÖS regnade när vi vaknade, så då bestämde vi oss för att strunta i det...men sen ändrade vi oss igen..och igen..)
Men när vi kom med husvagn och allt hade Fia, Linda och Co redan förberett allt, så det va bara att tända grillen, korka upp rosét och på med partyklänningen!
Det blev en sjukt flummig men rolig kväll, ångrar inte för en sekund att vi åkte dit!!

på vägen hem stannade vi i Väröbacka och blev bjudna på mat =)

Kvällen avslutades med filmkväll "allt för min syster", jisses vad vi lipade jag och Lina =) helt klart en sevärd film!!

Nu ska vi åka in till stan en sväng, så får vi se vad första semesterveckan bjuer på...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0