Klappar mig själv på axeln...

...efter ganska så duktig måndag =)

Eftermiddagen började iofs rätt lugn, jag och Molly la oss på altanen och väntade (sov) på att Anders skulle komma hem från gymmet....När han väl va hemma gick vi ner till sjön och badade alla tre =) det va riktigt skönt, eller de va iofs så varmt så det knappt svalkade, Molly älskar verkligen och bada och hoppade glatt i efter Anders från bryggan =)
Väl hemma igen började Anders fixa med sin bil, så jag tog tag i damsugaren (inte en dag för sent!) och dammade, damsög och torkade hela huset!
Så fort jag va klar med de bytte jag om till joggingkläder och stack ut och sprang en sväng, klockan va nog strax efter 20.00 men det va fortfarande 29 grader ute.....så det blev ingen jättelång tur...men ändå...

Sen somnade jag och Molly rätt skönt i soffan, det va så jag fick bära ut henne för att få med henne på kvällspromenad...

(men det är klart, hon har ju haft en hård arbetsdag hela dan oxå..) =)

Förmiddag (ligger i sängen, men håller ändå koll på vad som händer)


Efter frukost (börjar somna så smått)


Efter lunch (stensover!)


Efter 3-fikat (är så trött så hon inte ens orkar lägga sig i sängen...)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0