Planering...

Just nu har vårat vardagsrum intagis (finns det ordet?!) av killar som planerar...då detta inte händer för ofta väljer jag att låta dom va ifred och absolut inte störa =)

I stället har jag lagat en jättegod paj, med bla fetaost och babyspenat (recept kan fås om ngn är intresserad =), Innan dess blev det en mycke längre löparrunda än planerat...har ju inte lärt mig hitta här i skogarna i Sandared än...men det va nog inte fel det heller, fick jag se att jar nog orkar längre än jag tror...det är ju inte så plant här heller, så första delen blev mest terränglöpning, men de är ju inte fel det heller!

Vill bara sist av allt säga att jag saknar den här tjejen ngt sjukt, och jag är grymt imponerad av vad hon gör nu....

Hon till vänster alltså ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0