Torsdag..

Igår va Molly hos frisören. Hon va lite nervös innan, men Morgan är ju så snäll så det va ingen fara sa hon =)

Hon blev så fin!varför har jag inte gjort det innan?!För det första måste det va mycket skönare för henne nu när det är så varmt ute, för det andra är det mycket smidigare efter hon har badat och för det tredje ser hon ju riktigt välvårdad ut, nu är det slut på stallhund tiden ;-)

Medans Molly va hos frisören så va jag, Fia och linda ute och gick...vi va ute i 1,5 timme i RASKT tempo, hehe jag och Linda fick nästa springa för att hinna med Fias långa steg =)

När jag kom hem så kom vi fram till att alla tre hade varit väldigt duktigt (Molly hos frisören, jag på promenaden och Anders hade cyklat) så vi gick ner till sjön och badade!!Molly är helgalen i vatten, hoppar i från bryggan, eller ska kanske skriva DYKER, för hon kommer under vattnet ett tag, sen simmar hon till oss och pausar lite och sen på det igen, så söt så =)

Molly före:


Molly efter:



Kommentarer
Postat av: Anonym

Så fin prinsessan blev! ( fast hon har alltid varit go) Kram mormor

2010-07-15 @ 08:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0