Fast i bloggträsket?

Efter att under en lång tid läst och spanat in flera av min kompisar bloggar så har jag väl insett att jag får inte va sämre själv, så nu är man nog fast i det här "bloggträsket" verkar det som...

Får väl ta en kort besrivning om mig själv
Den 11 april 1985 va ingen rolig dag för min mamma, då bestämde jag mig för att titta ut...men när jag nästan hade bestämt mig, kom jag nog på att de va rätt bra där inne i alla fall och satte mig bokstavligt talat på tvären lite...men efter många om och men kom jag ut och började mitt rätt så spännande liv =)

Blir ett alldeles för långt inlägg om jag ska skriva om allt..
Men här sitter jag i alla fall, 9 flyttar, ett antal hästar, några jobb och mycket skratt och tårar, 25 år senare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0