God morgon!

Imorse var jag trött!!
Det blev en lång dag på jobbet igår med möten i Borås, Varberg och Halmstad...och sen storstädade vi hela huset, Anders och Molly tog utsidan och jag insidan, sådär kul, men sååå underbart när det är rent och fint och luktar sååå gott i hela huset =)

Idag blir det inte en hel dag på jobbet, har endel att fixa i stan...skulle verkligen vilja hitta en ny klänning till festen imån!
Sen ska jag till frisören oxå =) min frisör har precis fått barn så jag ska till en ny, känns sådär, men vi får väl se vad hon kan hitta på för något kul....

På lördags invigs huset på riktigt =)


Kommentarer
Postat av: Morbror

Det var väl konstigt att det skall behöva ta så lång tid innan världens bästa morbror skall få din blogg-adress! Men nu har jag ju den, så nu ska vi nog hålla koll på det lilla livet..! Ring mig sen när du kan!

2010-06-18 @ 14:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0