Tandläkaren..

Om en timma ska jag till tandläkaren, sådär kul...

Inatt drömde jag att jag skulle till tandläkaren, Lina va med mig....och när jag skulle sätta mig i stolen så ramla jag av =) helt sjukt vad man kan drömma ibland..verkligt men ändå inte! (hoppas jag i alla fall...!)

Igår va en lång dag, hittade en TV-bänk på blocket....den fanns i Kungsbacka men va precis en sådan vi ville ha och till bra pris, så vi åkte dit. Hon sa att den knappt va använd och att den va fin, men när vi kommer dit så va den helt repig och smutsig...inte jätte kul när man kört ända till Kungsbacka =(

Den va inte jätte dyr att köpa ny, så vi åkte till IKEA och köpte en ny istället =)

Nu väntar lite jobb, så ska jag försöka hålla mig kvar i tandläkarstolen sen....


Kommentarer
Postat av: Lina

haha gillar att jag var med när du trillade av stolen, smittar troligen över min klantighet ;)

2010-06-15 @ 21:16:05
Postat av: My

De måste va så, fatta inte hur du kom in i mitt tandläkarbesök... =)



I verkligheten lyckades jag hålla mig kvar i stolen, fast då va iofs inte du med ;-)

2010-06-16 @ 07:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0