Torsdag...eller är det fredag?

God morgon!

Idag var det faktiskt inte så svårt att gå upp ur sängen, för mig i alla fall..(molly tyckte nog det va lite för tidigt)...Sen blev det en promenad ner till sjön, helt underbart!

Det är nog viktigt att stanna upp ibland och tänka efter och njuta av vad man har....själv har jag en underbar kille, den snällaste hunden jag sett, toppen vänner och ett super fint hus...så att gå upp lite tidigare och ta en morgon promenad men Molly till sjön är verkligen inget jag klagar på =)

Igår blev det först en cykeltur, cyklade runt sjön (lite mer än 2mil), men solen sken och winnerbäck i öronen så de gick rätt lätt =)

Sen tänkte vi måla fasaden på huset, vi lyckades va ute 15 minuter innan vi insåg att knotten vann, helt sjukt va mycke knott!!!så vi får ta det en annan dag...

Nu väntar jobb, sen ska jag (och antagligen halva Borås) ta mig till knalleland och systemet.....

Ha en bra dag allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0