Om jag inte va mörkrädd innan..

God morgon!

Då va det onsdag och mitten av veckan igen, känns som jag sagt det innan, men vart tar tiden vägen?!

Vi hade i alla fall en toppen tisdag!Efter en fullspäckad dag på jobbet åkte jag hem och tog en joggingtur (den blev inte för lång, för det va sjukt varmt...men ändå =)
Sen mötte jag upp tjejerna i stan, vi handlade lite sen tog vi oss till stadsparken, där blev det rosé och fanta, jordgubbar, melon, bire och kex m.m. Helt enkelt massa gott att äta, massa tjejsnack och en massa skratt =) Har sagt det innan, men man är inte mycket utan sina tjejkompisar...

Sen mötte vi upp våra pojkar och gick på bio, BECK "levande begravd". om jag inte va mörkrädd innan...
Okej, nu är jag ganska lätt skrämd, men HERREGUD va spännande den va!!Jag och Linda satt och gömde oss, Fia satt och skrek och Jenny skrattade..hehe...
Gissa vem som fick ta kvällspromenaden med Molly?! ;-)
Men det va helt klart en sevärd och riktigt bra BECK film!!


Försökte få mig med Molly ut och springa, men hon tyckte det va alldeles för varmt...


mys i parken...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0