4 sekunder...

Jag och Pierre på jobbet hade ett vad, den som förlorade igår skulle laga matlådor åt den andra i en vecka.

Jag tappade Pierre redan i starten. När jag hade 1 km kvar hade jag inte sett honom. Började ana att jag hade förlorat.Sista 300meter (kändes som en mil, men tror det va 300 meter typ) va en raksträcka mot mål. Precis när jag springer upp den så ser jag honom! Börjar spurta allt vad benen håller. Tänker att han inte få se mig. När det är 50 (?) meter kvar kommer jag ikapp. Då ser han mig! Efter att redan ha spurtat en bra bit har jag INGA krafter kvar att öka ännu mer. Det har han. När det bara är några meter kvar inser jag att han kommer vinna och jag slår ner på farten. Går över målinjen i besvikelse. Vad jag inte tänkte på var att tiden startades ju när man gick över starten och han gick över lite innan mig. När vi sedan läser resultatet visar det sig att han vann. Med 4 sekunder.

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag säger som Magnus Uggla: "4 sekunder - underbart är kort!"

2010-09-19 @ 14:19:26
Postat av: Rebecca

Fasen vad surt för dig! Lider med dig. Du tar honom nästa år och då får ni slå vad om något ännu värre! Kram

2010-09-19 @ 18:13:40
URL: http://becksan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0