Gårdagen...

...började bra med ett pass på gymmet, kommer hem stressad och går ur bilen. Då hör jag ett pysande ljud...



Då hade jag fått in en skruv i däcket...!

Hade typ 30 minuter på mig innan jag skulle va i stan för att se Elfsborgmatchen. Tänkte hinna fixa proppskåpet innan (sa jag att spisen gick sönder igår?!), gick sådär bra, då jag inte ens fattar vilken propp som går till spisen....(känner mig sådär smart)

Ska låna Anders bil till stan, sätter mig i den...helt död!!

Får i samma veva höra att jag borde lärt mig byta däck....no shit?!

Va lite upprörd där ett tag ;-)

Men bilen startade, My lugnade ner sig och Elfsborg fick med sig en poäng och ligger fortfarande för Göteborg!


Kommentarer
Postat av: Gugge

Detta är sånt som händer oss tanter, inte ofta, men tillräckligt ofta....GRRR

2010-09-23 @ 08:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0