länga tillbaka...?

Va inne på mitt förra jobbs hemsida och kollade lite, när man ser bilderna längtar man nästan tillbaka lite...Jag fick ju ändå de jobb jag drömt om sen jag var 8 år...Jag hade iofs inte drömt om hur mycket slit det var, hur mycket press det var och hur lite (=ingen) fritid man hade...Men jag ångrar inte att jag tog chansen och provade!

Hoppbanan


Hoppbana igen..


Paddock


Fölston och bebisar


Blivande stjärna?


Min hästskötare Pim och Dressyrryttan i stallet Jessica


Winniton (5-år e Perion)


Jätten Vivaldi (6år e. Perion)


Favoriten Bon a Part (7år e. Parco)


Snällaste Veerle (6år)


Svåra men bra hoppande Wonderboy (5år e. Gentleman)


STEL och hopplös på marken, men hoppa de kunde han..Vasailes (5år e. Celano)


Bästa hästen jag hade? Winniepeg (5år e. Perion)


Försåtr ni att man kan sakna det lite...?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0