Benhinneinflamation....igen?

Igår va jag och Fia på ny träning. Det är en förening som är lite inriktade på triatlon, inte för att vi gjorde det men ganska nära. Nu på vintern kör dom intervallträning en dag, simning en dag, löpning en dag och spinning en dag i veckan. Vi började med intervallträningen =)
Det va riktigt bra träning!Tyvärr fick jag väl inte ut så mycket som jag vill av den pga av mina j*la BENHINNOR!!jag fick ju ont i dom när jag tränade till Kretsloppet förra året. Efter de har jag inte tagit ett löpsteg (förutom på bandet förra veckan men då kändes det inte...). Kretsloppet var 18 september..
Det är så otroligt tråkigt och frustrerande när man inte kan ta ut sig som man vill och när det gör ont =(
Nu vet jag inte vad jag ska göra?!Vila hjälper ju uppenbarligen inte....

Ingen som vet?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0