Golfkurs..

Efter en pappa som "tjatat" om hur roligt golf är och en sambo som tog Grönt kort förra året så gav jag nu också efter. Pappa köpte en grönt kort kurs åt mig i julklapp och igår var första kursdagen. Än så länge känns det faktiskt helt okej, jag och Hilda kommer nog inte vara sämst på kursen i alla fall =)
Jag tror faktiskt att själva golfen kan nog gå rätt bra för mig. Mitt problem kommer vara humöret...Undra hur många klubbor som kommer ryka?
Jag har inga stora förhoppningar till det här, men det vore riktigt roligt om man skulle fastna!Ett bra sätt att umgås med sambo och familj, så att hunden får vara med på banan gör det hela bättre =)

Jag håller er uppdaterade om hur detta går...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0