Löpband..

Jag har alltid varit väldigt stor motståndare till att ställa sig och löpa på ett löpband. Har hela tiden fått för mig att det är hur segt som helst och att man bara springer och kollar på klockan. I måndags hade jag ungefär 40 minuter på mig och träna och försöka passa i ett spinning pass och få det avklarat så fort är nästan en omöjlighet. Alternativet var att springa eller inte träna alls. Jag tänkte att jag ger väl löpningen en chans. Det va inte alls så hemskt som jag fått för mig!Så denna veckan när vi har fixat hemma och egentligen inte haft någon tid att träna på så har jag och löpbandet blilvit bra vänner =) Det är väl som vanligt ang träning att det går i vågor vad man gillar, men just nu är det löparbanden som gäller för mig!

Vet inte om Molly skulle hålla med mig..? ;-)


Men visst är den söt?!

Nu väntar jobb i några timmar, sen är det helg!Har en bra känsla för denna helg....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0