Nästan klara..

Igår va jag först på golfkursen, sådär kul måste jag säga. Men efter att ha suttit på ett kontor så är man inte jättesugen på att sätta sig på kurs i några timmar också. Som tur är så är det bara en gång kvar, sen får vi börja spela och träna mer praktiskt!

När jag kom hem va det bara att ta på sig målarkläderna igen, denna gången för att ge listerna en omgång till. Som tur va så hade Anders jobbat på lite så det var inte mycket mer kvar!Så nu är vi klara!

Jag har nog ALDRIG sett fram emot att få STÄDA hemma så mycket som jag gör nu!!Idag blir det storstädning!! =)

Så här ser hallen ut nu:


Förhoppningsvis kommer mer bilder till helgen när vi städat och fått upp lite möbler!

Trevlig onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0