Sista dagen i mars...


Då var det måndag igen. Även om man var trött imorse när klockan ringde så känns det så mycket lättare att gå upp när man vet att man inte behöver sitta på jobbet en hel dag..
Jag har varit väldigt emot sjukskrivning tidigare och velat jobba så länge som möjligt, men jag känner nu att det fungerar inte längre...Äver om jag "bara" sitter på ett kontor, så är det inte så bara när man är gravid!!
Överallt får man läsa/höra om tvillingar som föds alldeles för tidigt och hur viktigt det är att ta det lugnt... Så ska försöka lyssna på dessa kloka människor. =)

Sista dagen i mars (hur sjukt är inte det?!) började rätt så lugnt (jag varknar iofs 7, men efter en promenad med Molly och en frukost så kröp vi ner i soffan igen. När Anders också hade vaknat blev det en frukost till och sedan åkte vi mot Trandared och hämtade upp Lina. 

Sen åkte vi hit:



Jag brukar sällan hitta något här, men självklart gjorde man det när man inte kommer i något!!! Bra för Lina för hon fick prova allt jag hittade :-)
Det fanns faktiskt en hel del till killar, så Anders och Lina gick därifrån med shoppingpåsar =)

På vägen hem tog vi vägen om crossbanan och spanade in Peter, vi höll dock på att frysa ihjäl i den kalla vinden så det blev inget längre stopp :)



Hann med en timmas powernap på soffan innan det va dags att ge sig av igen, överraskningsmiddag för Anna. 30 pers var samlade för att gratta henne och äta en bit mat. Hon blev väldigt överraskad och vi hade en väldigt trevlig kväll!!
Även om det inte va en jätteaktiv dag eller en supersen kväll så var jag verkligen helt knäckt när vi kom hem, det är så jobbigt och svårt att inse att man bara orkar hälften av vad man gjorde för några veckor sedan...
Men jag jobbar på att lära mig att ta det lugnare, i eftermiddag blir det soffmys med Molly =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0