Skämma bort sig själv...


Det har jag gjort i två dagar nu!! =)

I torsdags var jag och utnyttjade min födelsedagspresent jag fick av älskling. En timmas aromamassage!
Behöver jag säga att det va skönt?! Den första lyxen var ju helt klart bara att kunna ligga på mage! (de hade en specialbänk för gravida). Sen känner man ju att är det ngn gång kroppen är i behov av massage så är det nu! Helt underbart var det i alla fall, tack älskling!



Även igår var det en "skämmabortmigsjälvdag" Jag åkte in till min duktiga frisör syster på förmiddagen och blev kvar där nästan hela dagen!! Jag är ju egentligen rätt så blond och även om jag trivs som brunett så är det jobbigt att behöva färga håret var 5:e vecka, och känner väl inte att jag kommer hinna springa där så ofta nu framöver...Så igår tog vi steget mot en blondare My :)



Kvällen avslutades med tacopaj och "let´s dance"!


Kommentarer
Postat av: johanna-blivande tvillingmamma

Lyxigt! hur såg massagebänken ut, var det ett stort i mitten där man stoppar magen, haha?

Nu blev jag nyfiken på håret, du får lägga ut en bild!



sv:nej det är klart att jag inte vill att dom ska komma för tidigt men nu betraktas dom ändå som färdig bakade ;-) har en konstig känsla att det känns tryggare att ha dom utanför magen än inuti, om någonting händer med dom i magen finns det inget jag kan göra. Nej bort med sådana tankar, snart så är dom här!

ta hand om dig!!

kramar

2012-04-21 @ 12:15:22
URL: http://www.tvillingmamma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0