Vilken lördag vi hade..


Jag ska aldrig mer klaga på att det händer för lite!!

Min lördag började väldigt lugn, med en fika på stan med bästa syster och sambo, en sväng på Knalleland och bokläsning i soffan. Var lite rastlös som vanlig och sa vid en svag tidpunkt att jag skulle vilja att det hände ngt...Snacka om att jag fick min önskan uppfylld!!

Kommer inte gå in på detaljer här, men om man säger att vår grillkväll slutade på förlossningen!! Vi kom hem igen efter 2 på natten...

Men allt är bra med mig och bebisar och ska man se det positivt så har vi nu sett hur det ser ut/funkar på förlossningen :-) Alla som jobbade där var verkligen supergulliga och även om de hade hur mycket som helst att göra så tog det verkligen sig tid åt oss och var VÄLDIGT noga att dubbelkolla så att ALLT var bra med oss! Känns riktigt bra!

Sen vi ju se våra skatter igen och det visade sig att BÅDA här gjort en helvändning och ligger nu med sina huvud mot varandra, livliga små barn det där ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0