Effektiv helg!


Oj, vad aktiva vi/jag har varit i helgen! =)
I fredags följde jag med min kollegor på en liten AW, alltid trevligt att ses "utanför jobbet"!! När Lina slutat sitt jobb så kollade hon förbi och vi åkte hem till henne och körde riktigt syskonmys! <3 Färska räkor, sallad, bröd och tjejfilm blev det...


Lite mörk bild kanske, men gott va det! :)


Lördagen spenderades på IKEA med mamma och Conny, kollade läget i Varberg på vägen hem...längtar verkligen till sommaren nu!!
När vi kom hem så va Anders och pappa precis klara med sin lördagssyssla, spottar (heter det så?) skulle upp i taket i hallen på andra våningen. Vad snyggt det blev!Tänk vilken tur jag har som har en så händig pappa och sambo =)

Kvällen (natten!) bjöd på massa prat, skratt och god mat hos Johan och Hanna!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0