Idag har jag hört bebisarna!


Idag var jag på besök hos min bm, Sahra. Hon gick igenom lite hur upplägget är framöver (kommer bli endel spring där, med bm besök, föräldrautbildningar och extra ultraljud osv)
Det börjar gå upp för en mer och mer vilken resa man har börjat på....

Idag fick jag också lyssna på hjärtljuden, det såg bra ut =) Tvilling till vänster (måste nog komma på några "arbetsnamn" till dom i stället!) låg på 140 och tvilling till höger låg på 150 och det skulle väl vara ganska normalt som jag förstod det!!
Först lyssnade vi på tvilling till vänster och när hon sedan satte "apparaten" på magen för att lyssna på den andra så fick hon en ordentlig spark ;-)
Anders blev rädd för att den tvillingen har ärvt Linas morgonhumör :p

Även om man är rätt långt gången nu, så är det alltid lika skönt att få bekräftat att dom har det bra där inne!!




Ska bli så spännade att se vilka individer som gömmer sig i den magen <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0