Imorgon..

...kommer dagen som vi har längtat efter i 6 veckor!! Då får vi nämligen åka hem! =)

Alice mår som en prinsessa och har gjort det hela tiden, däremot har ju lillbrorsan Oscar haft det lite jobbigare. Han är fortfarande inte helt hundra utan behöver fortfarande LITE syrgas. Detta är inget ovanligt för prematurbarn och vissa barn behöver det en ganska lång tid efter de tittat ut. Men bortsett från det så är båda barnen väldigt stabila och de bor på vårt rum hela dygnet så nu tycker läkarna att vi lika gärna kan "vårda" de hemma istället! =)
Ska bli så underbart att få hem min älsklingar!


Mina älsklingar <3

Ska uppdatera om tiden här och vad vi varit med om lite senare...

Kramar!




Kommentarer
Postat av: Gugge

Vad glad jag blir när jag läste detta! Är i stugan men hör av mig när jag kommer hem. Prinsen och Prinsessan vill väl ha lite "välkomna hem" presenter" Kram

2012-06-11 @ 10:14:02
Postat av: johanna- tvillingmamma

nämen så fina dom är <3

2012-06-20 @ 17:48:02
URL: http://www.tvillingmamma.se
Postat av: johanna-tvillingmamma

Hur går det för er? :-)
kramar

2012-11-02 @ 19:26:44
URL: http://www.tvillingmamma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0