En gång en hästtjej...

...alltid en hästtjej!! =)

Igår blev det jobb hemma, sen åkte jag och Molly upp till stallet. Molly busade med Kerstin och jag höjde hinder och kollade när Frida hoppade!!Både Gråben och söta Putte fick en bra genomkörare....
I tisdags va jag i Tosseryd och kollade på träningarna där (perfekt att slå två flugor i en smäll och kolla hästar och fika med kompisar!).

Natten därefter drömde jag att jag red....!Tror ni jag är ridsugen nu?!?!?

Som sagt, en gång en hästtjej alltid en hästtjej!Det finns inget som slår att komma upp till stallet, prata med tjejerna, borsta lite hästar, ja helt enkelt få "andas" häst!!Oslagbart....



Kanske ska ta tillbaka det där att min barn aldrig ska få börja rida...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0