En mysig lördag...

Vi började vår lördag med att ligga kvar i sängen och prata/planera framtid :-) När vi kände oss klara med det, tog vi oss upp ur sängen och in mot stan, där väntade frukost på Orion!!Efter supergoda mackor, Brämhults Jos och en semla till Anders så satte vi oss i bilen och kom på att vi va sugna på att kolla vad Göteborg hade erbjuda...

Väl där började vi med en mysig promenad på Ramberget. Klarblå himmel, strålande sol och utsikt över halva Göteborg....



Vi passade även på att ta en sväng på stan, blev dock inte så mycket shoppat (ska erkänna att jag smygkollade på barnkläder, galet vad mycket sött det finns!!!). Anders va sugen på både snowboardboots och hjälm, men lyckades hålla sig!!

Vi hann hem och vända innan det va dags att ge sig av igen. Jag åkte hem till Lina och vi fick order om att hålla oss där tills vi fick order att komma hem igen...
Strax innan 20 va killarna redo och vi satte oss i bilen mot Sandared, både nervösa över vad de hade hittat på och hur mitt kök såg ut.....Lina sa till och med i bilen att "även om nu killarna har gjort pannkakor måste vi verkligen visa uppskattning".

Vi behövde inte spela....

Väl hemma så var det tända ljus, presenter, fint dukat bord, två rätters supergod mat, ja till och Winnerbäck spelades i högtalarna!!
Killarna hade verkligen lagt manken till...!!Vilken kväll de hade ordnat....
Det visade sig att de hade planerat detta länge, då både jag och Lina varit lite ledsna förra helgen så tyckte de att vi förtjänade detta....

Jag kan inte beskriva hur imponerad jag är. 



Älskar dig mer än något annat.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0