Fortfarande trött och barnvagnsångest!

Har inte mycket att skriva om idag, då min torsdag eftermiddag spenderades sovande i soffan...

Kände dock att jag va tvungen att komma ut i det fina vädret lite så blev en kort promenad med hunden, fixade lite matlådor (stackars Anders har verkligen inte fått några roliga matlådor på senare tid..) sen tillbaka i soffan igen...

Har glömt visa bildbevis på att rummet är färdigmålat kom jag på, nu ska det bara inredas och köpas tavlor, matta, gardiner och sånt kul =)
Mitt stora I-landsproblem just nu är barnvagn! Vi måste ju tyvärr välja bort alternativet att köpa en ny vagn av ett känt märke så frågan är om man ska man köpa en "känd" begagnad vagn eller en "okänd" (dvs billig) ny vagn?!?! Bestämmer mig för olika hela tiden...



Anders tycker det verkar lättare att köpa bil än att köpa vagn och jag börjar nog hålla med honom snart ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0