GLAD!! =)


Se vad vi köpte igår!!



Jag har ju tvekat länge, då jag egentligen hela tiden velat ha en sån här "Teutonia team cosmo". Men med tanke på allt man ska köpa nu så känns det ganska obefogat att lägga över 12 000 på en vagn... Jag har letat på blocket varje dag, men det finns typ bara 6 st i hela Sverige...
Igår va vi på väg och skulle köpa den äldre modellen och i en annan färg. Just då hittar jag annons på denna vagnen, så vi vände bilen som skulle mot Göteborg och åkte till Jönköping istället...

Det är precis en sådan jag ville ha!! =)

Tack pappa för hjälpen <3


Kommentarer
Postat av: johanna-blivande tvillingmamma

Grattis till barnvagns köpet, skönt att bocka av inköpslistan!



ja den gruppen är jag med i, du också? Har inte köpt något men är inne och kollar då och då :-)

massor av kramar!!!



2012-03-30 @ 09:45:15
URL: http://www.tvillingmamma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0