Kalas!

Igår fick alla kvinnor (vi är kanske 7st av 70 anställda) tulpaner från våra chefer!! =)

Jag är väl egentligen emot att fira kvinnodagen men att visa uppskattning och ge blommor har jag inget emot! En fin gest tycker jag =)



Efter jobbet blev det att åka hem och fixa för kalas!!Jag och Molly gjorde en varm smörgåstårta och till efterrätt bjöds det på vår kladdkaka...



Fyller man år ska det vara ballonger!! Våra familjer tycker vi är störda, men har man inga barn att fira får man fira Molly! =) Hon fick fina presenter och va såå glad, hon va så söt när alla skulle åka hem, hon såg verkligen superledsen ut...imorse orkade hon inte ens gå upp ur sängen!!
Det tar på krafterna att fyllar år...sötnosen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0