Min onsdagkväll


När man börjar komma förbi stadiet att det är hemska att inte kunna/orka gå och träna länge börjar se möjligheter till nya aktiviteter på kvällar. Inte nog med det så börjar man inse att man MÅSTE faktiskt inte göra något efter jobbet varje dag, bara åka hem och slappa är helt okej (det har jag nog inte gjort sen jag fick min första häst när jag va 10 år..).

Så igår började jag och Molly med att njuta av den sista solen ute på altanen, vilade lite, för att sen inta köket!Där bakades kladdkaka (till en fjäskanade kollega ;-) ), kladdkakemuffins och en supergod kyckling med cashewnötter.
På högsta volym i köket spelades:



1.55 in i låten "jag tror att livet just har börjat och det blir, det blir vad jag gör det till"

Anders får tycka vad han vill om Melissa Horn men jag tycker hon är GRYM!

Han kan i och för sig inte klaga på musiken i köket, när han efter att varit ute och kört motorcykel plus varit ute och sprungit kommer hem till nylagad mat och nybakade kakor! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0