Seedningslopp!

I söndags kom Lina och Peter och plockade upp mig och Molly på förmiddagen.
Därefter bar det av mot Göteborg :-)

Löpning stod på schemat (för alla utom en gravid My, en bakis Lina och en förkyld Anders). I mitten av maj går nämligen Göteborgsvarvet av stapeln och för att slippa starta sist så valde gänget att springa detta seedningslopp.

Göteborg bjöd på stålande sol! Så det gick ingen nöd på mig och Lina...



Kan himlen bli mer blå?!





Blev såååå sugen på att springa själv!! (men sen kunde jag knappt röra mig för jag hade så ont i ryggen efter att ha stått och gått så mycket, så kändes det inte LIKA lockande längre....)

Alla gjorde i alla fall väldigt bra ifrån sig, Anders (som tyvärr inte kunde springa och kommer därför få starta långt bak på varvet sen) kommer få en tuff match att jaga ikapp alla andra ;-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0