Då var det måndag igen..

Man har verkligen dålig koll på dagarna nu för tiden! Men annars tycker jag att jag verkligen har "kommit in i" mammalivet bra nu. Vi har våra rutiner, vilket jag tror är väldigt nyttig för tvillingföräldrar att ha! Jag försöker dock hitta på något inprinsip varje dag, båda för min och för barnens skull. Jag har turen att ha hamnat i en supermysig mammagrupp och att vi bor i en mysig liten by, eller vad man ska kalla det, där det händer saker och finns många bebisar att umgås med :) 
Idag åkte vi däremot hemmifrån och hem till Catrin och Ilyas, de har varit bortresta över i månad, så det va verkligen längesen vi sågs! Så där hemma flög flera timmar iväg :)
Väl hemma var det två trötta barn, vilket passade bra så mamman hann laga lite mat.
Lite senare tänkte jag försöka mig på ett spinningpass, har kört lite här hemma men bortsett från de så var det över ett år sedan jag va på ett spinningpass!
Får se hur jag mår imån :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0