Duktig mamma..

Idag klappar jag mig själv på axeln :) 
På onsdagar brukar vi i mammagruppen träffas och äta (en sen) frukost ihop, tyvärr blev inställt då da dagens "värd"  hade ett sjukt barn hemma. Istället blev det en hemmadag med mys, promenader och storstädning. Barnen brukar nästan alltid sova en längre stund på eftermiddagen vilket betyder egentid för mig, vad gör man som mamma då?jag inte lägger sig och vilar precis, utan idag fick huset sig en omgång :) Tycker dock det känns lättare att städa när man vet att det kommer ngt kul efter, julpyntning i detta fall (hanns dock inte med idag utan det tar vi imån istället...) men ÄLSKAR verkligen att ha ett nystädat hus! <3

Nu är det inte många centimeter kvar till de når ner helt!
 
Väntar på pappa..
 
Jag tycker ju det inte är längesen de va för små för de här, nu vågar man inte lämna dom en sekund!
 
Nu sover de gott och vi ska äta en god kycklingsallad här...

 
 

Kommentarer
Postat av: johanna-tvillingmamma

Vad kul att du hörde av dig! Har allt saknat dig och funderar hur allt har gått med tanke på att dom kom så tidigt!

Så stora dom har blivit och snart blir det rally med gåstolarna!
KRAMAR

2012-11-28 @ 21:10:23
URL: http://www.tvillingmamma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0