Första natten..

...utan barn, den hade vi i lördags!! Älsklingen fick det i present av mig när han fylde år i veckan, så i lördags packade vi bilen FULL (att 2 små kan behöva så mycket grejor för EN natt?!) =) och gjorde ett första stopp i Dalsjöfors hos moster Lina!
Där laste vi av nästan allt och åkte ensamma vidare mot Jönköping! En väldigt konstig känsla, inte att jag va så orolig utan mer att man insåg hur mycket som kretsar kring barnen i vanliga fall. Framförallt mattider, vad man än gör så måste man tänka på mat till barnen, det var nog den största skillnaden att vara iväg ensamma! =) Sen har jag ju drömt om att få sova ut en morgon, tror ni det gick bra? 5 vaknade jag, klarvaken!! så typiskt mig...men låg kvar och drog mig läääänge och det va inte fel det heller =)
Vi gick på stan, myste på hotellet, drack mousserande, åt supergod mat, drack goda drinkar och åt supergod hotellfrukost!!Så nu är batterierna laddade :)
 
Vi behövde inte slita ut varandra, fick till och med var sin TV :)
 
A slappar innan det är dags att göra sig iordning för middag
 
Supergott lamm
 
En drink innan två trötta småbarnsföräldrar drog sig hemmåt...
 
Vi hade det verkligen supermysigt, men det räckte med en natt, på söndagen längtade man ordentligt efter familjens 3 andra familjemedlemmar!! <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0